Vitaminai vaikams

Pažangūs NeoLife vitaminai ir maisto papildai vaikams - tai aukščiausia kokybė, natūralumas ir visos būtinos medžiagos. Išsirinkite jau dabar! 

Vitaminai ir maisto papildai vaikams – energijos šaltinis

„Mama, nevalgysiu brokolių!” „Nenoriu daržovių, noriu picos!“ Pažįstami dialogai su vaikais? Tokia daugelio šeimų kasdienybė. Sunku atžaloms įsiūlyti sveiką maistą, kai aplink tiek pagundų. O kaip papildyti jų dienos racioną būtinomis medžiagomis? Kaip tausoti sveikatą ir energiją, svarsto daugybė vaikus auginančių šeimų. Vitaminai ir maisto papildai vaikams – greičiausias sprendimas. Žinoma, juos reikėtų rinktis atsakingai.

Patikimiausias kelias – pirma atlikti kraujo tyrimus bent kartą per metus ir nustatyti, kokių medžiagų vaiko organizmui trūksta labiausiai. Jei tik profilaktiškai norite papildyti dienos racioną, galima rinktis kompleksinius vitaminus. O prasidėjus peršalimo ligų sezonui, duoti atskirų vitaminų, tokių kaip D ir C. Jeigu vaikas dažniau serga, verta atlikti D vitamino tyrimą, nes minimalios dozės, kurią net kartais pamirštama paduoti, gali nepakakti.

Pakalbėkime plačiau, kokie NeoLife vitaminai ir maisto papildai vaikams rekomenduojami, kaip juos reikėtų vartoti.

Kokių maistinių medžiagų reikia vaikams?

Augančiam organizmui reikia tinkamos normos maistinių medžiagų ir energijos (kcal). Įprastai jos gaunamos su maistu. Deja, reta šeima gali pasigirti pilnaverte ir gerai apskaičiuota mityba. Net jei pavyksta sveikai maitintis, nėra garantijos, kad daržovėse, grūduose, salotose, uogose ir pan., yra reikiamos medžiagos. Taip nutinka dėl kasmet prastėjančio dirvožemio kokybės. Augalai patys nebegauna visko, ko reikia pilnaverčiam augimui.

Nieko nebelieka, tik stebėti sveikatos rodiklius ir ieškoti, kuo papildyti organizmą. Tad kas būtina augančiam organizmui? Galima pažvelgti į mitybos piramidę ir prisiminti, kas svarbiausia.

Angliavandeniai – mitybos pamatai, iš kurių gaunama daugiausiai energijos. Tai daržovės, vaisiai ir grūdai. Žinoma, yra ir ne tokių sveikų angliavandenių, pavyzdžiui, saldumynai ir cukrus. Galbūt jau ne kartą pastebėjote energijos antplūdį po smaguriavimo šokoladu ar saldainiais? Tokio džiaugsmo iš vaikų neatimsite, tik kiek įmanoma ieškokite sveikesnių alternatyvų ir akcentuokite nesveiko maisto pasekmes.

Baltymai – ne mažiau svarbi medžiaga, būtina ląstelių palaikymui, jų augimui ir sėkmingam atsinaujinimui. Jie sudaryti iš amino rūgščių. Tik kur šio gėrio ieškoti – nuomonės išsiskiria. Ilgą laiką buvo skatinama vartoti mėsos produktus, tačiau populiarėjant vegetarizmui ir veganizmui, žmonės plačiau pažvelgė į baltymų racioną. Tad jų galima rasti ne tik mėsoje, žuvyje, bet ir žemės riešutuose, moliūgų sėklose, avinžirniuose ir pan.

Riebalai svarbūs vitaminų pasisavinimo procesuose ir būtini augančiam organizmui. Tik reikėtų atkreipti dėmesį, kad jie skirstomi į sočiuosius (randamus mėsoje ir kituose gyvulinės kilmės produktuose) ir nesočiuosius (išgaunamus iš augalų). Pirmieji gali didinti cholesterolio kiekį kraujyje, o antri – naudingi ir sveiki.

Ką daryti, jei šių medžiagų vaikai negauna pakankamai? Kaip ir minėjome – išeitis gali būti maisto papildai. Tačiau angliavandeniai, baltymai ir riebalai dar ne viskas. Lygiai taip pat svarbūs vitaminai ir mineralai.

Svarbiausi vitaminai vaikams:

  • A vitaminas, priskiriamas antioksidantams ir ypatingai svarbus regėjimui bei imuninės sistemos palaikymui;
  • D vitaminas, reikalingas imuninės sistemos darbui, kaulams, raumenims, psichikai ir t. t.;
  • E vitaminas, taip pat reikšmingas antioksidantas ir dalyvauja įvairiuose organizmo procesuose. Reikalingas širdies, kraujagyslių, kepenų darbui, imuninei sistemai ir t. t.;
  • B1 – svarbus širdies ir kraujagyslių, virškinimo trakto ir kitų organų bei sistemų darbui;
  • B2 – būtinas medžiagų ir deguonies apykaitai, odos išvaizdai ir pan.;
  • Niacinas (B3) – dalyvauja toksinų šalinime, kai kurių hormonų sintezėje, nervų sistemos veikloje;
  • B6 – daro įtaką nuotaikai ir nervų sistemai, gali pagerinti smegenų veiklą ir kt.;
  • Folio rūgštis – svarbi smegenų ir psichikos veiklai;
  • B12 – reikalingas nervinių ląstelių veiklos procesuose, kraujo gamyboje;
  • C vitaminas – vienas populiariausių vitaminų, ypač šaltuoju metų laiku. Palaiko imuninės sistemos veiklą, skatina geležies įsisavinimą, svarbus kraujagyslių veiklai ir kt.;
  • Pantoteno rūgštis – reikalinga plaukų augimui, odai, nervinei sistemai ir t. t.;
  • Biotinas – svarbus odos, nagų, plaukų kokybei ir nervų sistemos veiklai;
  • K vitaminas – reikalingas kaulų tankio palaikymui, kraujo krešėjimui ir kt.

NeoLife vitaminai ir maisto papildai vaikams – vertinantiems kokybę

Jau aptarėme, kokios medžiagos svarbios vaikų sveikatos palaikymui, tad galime jų ieškoti maisto papilduose. NeoLife mokslininkai ir technologai, atsižvelgdami į augančio organizmo poreikius, sukūrė tikslingą vitaminų kompleksą „Vita Squares“, skanius baltymų kokteilius „NeoLifeShake“ ir kitus papildus.

Priklausomai nuo vaiko amžiaus, galima rinktis ir suaugusiems skirtus vitaminus: „Carotenoid Complex“ (kai per mažai valgo daržovių), vitaminą D - „Vegan D“, ALL-C (kramtomos vitamino C tabletės), žuvų taukus - „Omega-3 „Salmon Oil Plus“, vitaminą E - „Wheat Germ Oil with vitamin E“, kalcį, magnį + vitaminą D - „Kal-Mag Plus D" ir kitus vitaminus. Jei vaikas dar nemoka nuryti kapsulės ar tabletės, įsigydami mūsų užklauskite, ką tokiu atveju daryti.

Visi NeoLife vitaminai ir maisto papildai vaikams atitinka aukščiausius gamybos standartus.

Išsirinkite jau dabar ir tausokite vaikų sveikatą.

Jei kyla klausimų, visada galite susisiekti tel. +370 616 21819 ar el. paštu info@provitaminai.lt